אביו של עמית בן יגאל הי"ד בריאיון: "ישנתי על הרצפה עד הטלפון המיוחל"

אסתי פלד 4 Comment on אביו של עמית בן יגאל הי"ד בריאיון: "ישנתי על הרצפה עד הטלפון המיוחל"

אביו של עמית בן יגאל הי"ד בריאיון מצמרר ל'מהדורה המרכזית' מספר על רגעי הבשורה הדרמטיים על תפיסת הרוצח של בנו, והקדיש שנאמר בגאווה על קברו | הביקור המיוחד שריגש אותו בבני ברק | הכנסת הספר התורה והעצה של הרב דוד יוסף | והבקשה המיוחדת לעילוי נשמת בנו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך בן יגאל, אביו של החייל עמית בן יגאל הי"ד שנרצח בפעילות מבצעית בכפר יעבד, התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן בריאיון מצמרר הוא מספר על הטלפון הדרמטי שבישר על תפיסת המחבל המתועב שרצח את בנו.

ברוך סיפר על הלילות הקשים מרגע היוודע הבשורה המרה, "אני בשלושים הימים הראשונים של האובדן לא ישנתי יותר משעתיים רצוף כל לילה וסירבתי בתוקף לקחת כדור של שינה כדי שאני יוכל לישון, עד שאקבל את הטלפון המיוחל. ולא הבינו אותי מה האובססיה שלי".

"אני אמרתי לראש הממשלה, לנשיא המדינה, למפקדים, לחיילים שביחידה של עמית, אמרתי להם ברגע שיוודע לכם שתפסו את הרוצח לא משנה מה תהיה השעה תודיעו לי מייד" סיפר ברוך.

ברוך מתאר את רגעי הבשורה הדרמטית, "הודיעו לי זה היה כפי שנאמר בעקידת יצחק 'עין במר בוכה ולב שמח', פרצתי בבכי ושמחתי על הבשורה ונאווה התחילה לבכות והתעלפה. הלכתי באישון לילה עם בני משפחה וחברים של עמית לבית העלמין לבשר לו על כך, אמרתי לו: אבאל'ה תפסו אותו ואמרתי שם קדיש בגאווה גדולה מאוד", מספר ברוך בריאיון מרגש ויוצא דופן.

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מרגגגש ואיך שאבי מימרן יודע לראיין טוב לא דווקא עכשיו תמיד בגדול

  2. 2

    ברוך השם השם הנקום את דמו עמית בגן עדן עולם האמת העולם הזה רק זמני הוא רואה את הקדוש ברוך ואת כל הצדיקים דורה
    דורות